איך לקדם קורסים דיגיטליים של בישול בגוגל?

היום, כדי להצליח בתור טבחים, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להפסיד את העולם הווירטואלי. היום, יותר מאי פעם בעבר, הדרך להגיע ללקוחות חדשים, היא דרך הרשתות החברתיות והעבודה בדיגיטלי. זה לא משנה אם אתם רוצים למכור ספרי מתכונים או לבשל לאנשים, אתם חייבים להבין איך מנצלים את העולם הדיגיטלי החדש כדי להשיג עוד עוקבים וכדי לבנות לעצמכם קהילה.

במאמר הבא נדבר על מה שעל פניו לא קשור לבישול, אבל הוא הצינור דרכו תוכלו לשתף את האומנות שלכם עם כל העולם.

למה לבנות קהילה וירטואלית זה כל כך חשוב

אנחנו יודעים היום כי עולם השיווק שינה את פניו. אם בעבר, המטרה הייתה לשווק לאנשים רבים ככל הניתן את אותו המוצר בדיוק, בשנים האחרונות אנחנו עוברים לעולם שונה לחלוטין. עולם בו כל אחד יכול למצוא את המוצר המתאים לו בדיוק. אתם יכולים לחשוב ברגע זה כי יש הרבה מתחרים על המשבצת שלכם. זה אמנם נכון, ישנם עשרות רבות של בלוגרים מתחום המזון, של טבחים ואופים. אבל לאף אחד את הכישרון היחודי שלכם ואין את מה שאתם מביאים למפגש אנושי. קצת בדומה לעולם האמתי, כל אחד מאתנו מחזיק במעגל חברים אחר ולא במקרה. יש מי שמתחברים אלינו בקלות ויש מי שלא בהיכרח יחפשו את מה שאנחנו מביאים וזה בסדר. העניין הוא שאם אתם רוצים להצליח ולהגיע לקהל שלכם, אתם צריכים לבנות קהילה דיגיטלית. בשפה מקצועית אנחנו מדברים על העלאה של תוכן איכותי לרשתות, על כך עוד נדבר בהרחבה בהמשך. שמירה על קשר עם העוקבים שלכם, כלומר, חשוב להגיב לתגובות שהם משאירים, להביא להם מידע חדש שמעניין אותם על פי ניתוח נתונים שנעשה לקהל שלכם וכן הלאה. כמובן, יותר מהכל חשוב להתמיד. ממש כמו במערכת יחסים, אם העוקבים שלכם יראו כי אתם רציניים, הם ירצו להישאר אתכם לאורך הזמן. בהמשך, אתם תראו איך הקהילה הקטנה שבניתם הופכת לעסק של ממש.

איפה אפשר לקדם קורסים דיגיטליים?

לטוב או לרע, זה עידן בו אנחנו מוצפים ברשתות חברתיות מסוגים שונים, כך שלמעשה, כל אחד מאתנו יכול למצוא את עצמו ואת הפלטפורמה המתאימה ביותר עבורו. חשוב לזכור, גם אם אתם מקימים אתר אינטרנט ובו אתם מעלים קורס דיגיטלי מושלם, כזה שיש בו מתכונים נפלאים, הוא מצולם טוב וכן הלאה, הרי שאם לא תלמדו איך לקדם את הקורס בצורה אורגנית, לא באמת תצליחו להביא לקוחות לרכוש מכם את הקורס הזה.

מה זה אומר קידום אורגני? אנחנו מדברים על קידום שנעשה לא על ידי מתן תשלום לגוגל, אלא, על ידי הגדלת סיכויי החשיפה של הקהל הפוטנציאלי אליכם. יש למעשה כמה דרכים לקידום קורסים מהסוג הזה באופן הזה:

  1. על ידי חיזוק אתר האינטרנט שלכם וקידום אורגני שלו: אנחנו מדברים על שימוש בכלים מעולם ה SEO עבור קידום האתר ברשימות החיפוש בגוגל. כלומר, חשוב מאוד להקפיד ולרענן את התכנים באתר כל הזמן, בכל פעם מחדש. חשוב מאוד לא לקפוא על השמרים ויותר מהכל , חשוב לעצב את האתר באופן כזה שיעודד את הלקוחות שלכם להישאר באתר ולגלול בתוכו. ככל שהעוקבים שלכם יעשו זאת יותר, כך האלגוריתם יקבל את הרושם כי אתם מספקים תוכן רלוונטי והוא יציע את האתר הזה לעוד ועוד גולשים.
  2. שימוש ברשתות חברתיות: הרשתות החברתיות מספקות לכם את ההזדמנות ליצור קשר בלתי אמצעי שלכם עם הקהל שלכם. תוכלו לענות ברשת לשאלות, אתם יכולים להציג בפניהם סרטונים קצרים למתכונים נבחרים שלכם ועוד. הרשתות החברתיות הן פלטפורמה חשובה אשר יכולה להקפיץ אתכם למעלה.

למה כדאי ללמוד את הנושא בצורה מסודרת

על פניו, השימוש במרחב הוירטואלי נראה די פשוט. אבל אם אתם רוצים להצליח ולבלוט בתוכו, אם אתם רוצים להגיע להישגים משמעותיים ולמצות את היתרונות של הפלטפורמה עד תומה, אין סיבה לא ללמוד מהטובים ביותר בתחום הזה.

מעוניינים במידע נוסף

דילוג לתוכן