מתי ואיך לשלב תוספי תזונה וויטמינים בתפריט היומי שלכם

תוספי תזונה הפכו להיות חלק כמעט אינטגרלי מהחיים של כל מי שמעוניין להפוך את היום יום שלו בריא יותר. תוספי תזונה הם למעשה תמצית מרוכזת של חומרים חיוניים עבור כל אחד מאיתנו, אותם אנחנו לא מצליחים לקבל באף דרך אחרת. תוספי תזונה הם מצד אחד גורם מעולה ויעיל להבטחת הבריאות שלכם, מהצד השני, קל מאוד להתבלבל ולעשות שורה של טעויות שיביאו לכך שתחטיאו את המטרה במקום שתעזרו לעצמכם להרגיש טוב יותר. אנחנו כאן עם המידע שיעזור לכם לבחור טוב יותר ולדאוג לבריאות שלכם לאורך זמן.

מתי ואיך לשלב תוספי תזונה וויטמינים בתפריט היומי שלכם

בראש ובראשונה צאו לדרך אחרי שחקרתם את הנושא

הנקודה היא שכאשר אנחנו מדברים על 'תוספי תזונה', אנחנו מדברים על שורה ארוכה למדי של תרופות, כדורים ואפשרויות, מתוכן קשה לבחור נכון. יש ויטמינים ויש מינרלים ויש חומרים פעילים כאלו ויש חומרים אחרים וכל אחד עושה משהו אחר. אם אתם בוחרים לקחת מרכיב מסוים ולהוסיף אותו לתזונה שלכם, שימו לב בראש ובראשונה שהוא באמת נועד לסייע לכם לפתור את הבעיה לשמה אתם לוקחים את החומר האמור. בין אם כי אתם מעוניינים לקחת את תוסף התזונה הזה כדי להוריד את רמת הכולסטרול שלכם בדם ובין אם התרופה נועדה למנוע מהשיער שלכם לנשור, כך או אחרת, חשוב לבדוק, באופן פרטני, לגבי כל תוסף כזה, מה הדרך הטובה ביותר לקחת אותו. האם בנוסף למזון מסוים? האם בלי שום מזונות כלל? שימו לב לזה.

הרבה פעמים לא כדאי לשלב נטילת ויטמינים עם נטילה של מינרלים

ויטמינים מסומנים על פי האלף בית האנגלי, מהאותA והלאה. מינרלים, הם כל אותם חומרים עליהם אנחנו שומעים כל הזמן בשיעורי כימיה ומחוץ להם, כמו סידן, ברזל וכן הלאה. ויטמינים הם למעשה כמו תוספת שנועדה לשפר את העבודה של המערכות, מינרלים הם חומרים חיוניים, במנות משתנות, שתפקידם הוא לשמור על מערכת הדם, על השריר והעצם.
בדרך כלל, מינרלים וויטמינים לא משתלבים טוב ביחד. אנחנו יודעים שגם אתם לא ממש הקשבתם בשיעורי כימיה. אבל מין הידועות הן שישנם חומרים שלא בדיוק מסתדרים טוב ביחד. בדיוק בגלל זה חשוב לשים לב אילו חומרים אתם בוחרים לקחת עם אילו חומרים אחרים כדי שתהיו בטוחים כי הגוף שלכם עובד כמו שצריך לאורך הזמן.

מה ההבדל בין תוספי תזונה לתוספי מזון

באופן חד משמעי נגיד כי תוסף מזון נולד על מנת להעשיר את האוכל ולהפוך אותו טעים יותר, בעוד תוסף תזונה נועד להעשיר את התזונה שלנו, כלומר, את המרכיבים שישמרו על הבריאות שלנו. חשוב לשים לב להבדלים הללו ולא לחשוב כי מדובר על אותו הדבר, אחרת, לא תהנו מהיתרונות של תוספי התזונה בחיי היום, יום שלכם.

איך תצליחו להתמיד ולקחת את הויטמינים שלכם באופן קבוע

מטבע הדברים, בני האדם הם עצלנים. כלומר, בדרך כלל, קשה לנו ליישם הרגלים, לשים לב לפרטים ולהיות בטוחים כי אנחנו עומדים בכללים לאורך הזמן. אם אתם מעוניינים לקחת את הויטמינים שלכם באופן קבוע ולהקפיד על כך לאורך זמן, ההמלצה שלנו היא לשלב נטילת מולטי ויטמין ביחד עם אחת הארוחות הקבועות אצלכם ביומן.
כאמור, אנחנו חוזרים ומדגישים כי אתם חייבים לשים לב לא לקחת תוספי תזונה בלי לבחון את ההשפעה של אלו בשילוב חומרים אחרים אותם אתם מכניסים לגוף בעת האכילה. אבל מהרגע בו אתם יודעים אילו חומרים יכולים להועיל לפעילות של תוסף התזונה, להכין אוכל טעים שישתלב עם המערכת כולה, הוא רק בונוס שיעזור לכם להתמיד.

מעוניינים במידע נוסף

דילוג לתוכן