מתכוני פינגר פוד

כאשר אנו מדברים על מנות פינגר פוד אנחנו למעשה מדברים על מנות קטנות שניתן לתפוס אותן ביד אחת ולאכול אותם במספר ביסים בודדים. אין צורך בצלחת, סכין, מזלג או שולחן. פשוט מרימים את המנה ואוכלים באותו רגע. כמה שזה פשוט זה ככה טעים. מנות הפינגר פוד הפכו פופולאריות במהלך השנים האחרונות ומאז ניתן לראות אותן בשלל אירועים בהם אנו נמצאים, בערבי חברה או סתם כאשר מארח רוצה לפנק את האורחים שלו.
ריכזנו עבורכם מספר מתכונים קלילים וטעימים של מנות פינגר פוד כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מהם ולהפתיע את האורחים שלהם במנות שעוד לא יצא להם להכיר. אתם תופתעו לגלות עד כמה זה קל להכין את המנות הללו ועד כמה טעימות הן יוצאות.

מתכוני פינגר פוד

צנימים עם גבינת עזים וריבת בצל

קונים חבילה של צנימים מוכנים או ששמים בטוסטר מספר פרוסות של בגט שחתכתם מראש, חבילה של גבינת עזים רכה וריבת בצל קנויה או כזו שהכנתם בבית.
אופן ההכנה הוא פשוט וקל, לוקחים את הצנימים ומורחים עליהם את ריבת הבצל, לאחר מכן פורסים חתיכה מגבינת העזים ומניחים מעל ריבת הבצל, ניתן לקשט את המנה על ידי שימוש בכמויות קטנות של טימין.
לביס כזה אנחנו קוראים: "טעימה מגן עדן", אבל זה רק אנחנו, מקווים שתעופו על המנה בדיוק כמו שאנחנו עפנו עליה.

פטריות במילוי גבינת עזים

מתכון יותר פשוט מזה כנראה שלא תמצאו. לשם הכנת המנות כל מה שתצטרכו זה חבילה של פטריות, חבילה של גבינת עזים ו2 פרוסות של גבינה צהובה עזים – יש לחתוך את הגבינה הצהובה לקוביות קטנות.
ועכשיו לשלב ההכנה:

בשלב הראשון עליכם להוריד את הרגליים של הפטריות ולסדר את הפטריות על תבנית כאשר הצד הפנימי של הפטריות הוא כלפי מעלה.
לאחר מכן לוקחים את גבינת העזים ופורסים אותה לפרוסות, בכל פטרייה מניחים פרוסה של גבינת עזים.
זוכרים את קוביות הגבינה הצהובה שהכנתם, כאן הן נכנסות לתמונה. קחו חצי מקוביות הגבינה הצהובה שהכנתם וערבבו אותן יחד עם גבינת העזים, כעת יש לכם גבינה צהובה עם גבינת עזים וגבינה צהובה לחוד. תוכלו לפזר מעל הפטריות את התערובת שהכנתם, תוכלו למלא חלק מן הפטריות בתערובת הזו או שתוכלו למלא את המרווחים הקיימים בין הפטריות בתערובת שהכנתם. זה נתון לבחירתכם בלבד.
אחרי שסיימתם למלא את כל הפטריות, מה שנותר לכם לעשות זה להכניס את התבנית לתנור, להפעיל את התנור על מצב גריל ולחכות עשר דקות בערך עד שהגבינה תימס. הנה לכם מנה מטריפה וטעימה באפס מאמץ מצדכם.
אתם יכולים להכין את המנה מבעוד מועד ולחמם אותה לפני שאתם מגישים אותה, אנחנו ממליצים לכם להכין את המנה בסמוך למועד ההגשה שלה (גם ככה זה לא יקח לכם יותר מעשרים דקות).

מעוניינים במידע נוסף

דילוג לתוכן