מנות חלביות – טיפים לבחירת הגבינות

מה משותף לערב בנות, מפגש עם חברים ופיקניק רומנטי? בכולם הכיבוד המושלם הוא מארז גבינות.
צרפתיות, איטלקיות, שוויצריות או יווניות- למה לבחור בגבינה אחת כשאפשר גם וגם?
גבינות מקיפות אותנו כל הזמן ובכל מקום, על פיצה, פוקאצ'ה, פסטה, טוסט ביתי, בכריך או בסלט. הן מקור לטעמים רבים ולהנאה שאין לה תחליף.

אז אם יש לכם ערב של מנות חלביות בקרוב, אנחנו מציעים לכם להישאר איתנו לפירוט על מארזי הגבינות השווים ביותר שאתם יכולים להגיע איתם לערב הבא שיגרמו לכולם לעוף עליכם ולהתבאס שהם לא חשבו על זה בעצמם קודם (מניסיון).

מנות חלביות – טיפים לבחירת הגבינות

הכירו את החאודה

אחת הגבינות האהובות עלינו והמושלמות לערבים חברתיים היא גבינת החאודה- גבינה הולנדית מחלב עיזים שעברה הליך יישון מדויק שיוצר ארומה פראית וממכרת. היא כל כך טובה שאפשר לאכול אותה לבד לצד יין אדום קליל או לפרוס בעדינות על פסטה או סלט ירוק. אם אתם ממש אוהבים את הגבינה הזו כמונו, יש מארזי גבינות ספציפיים הכוללים 5 סוגי חאודות נבחרות, ממכרות ומעקצצות בטעמן המעושן והמיושן, שזורות בטעמים טבעיים או מתובלות. אם אתם לא יכולים לוותר על החאודה אבל רוצים לגוון ולחוות עוד סוגי טעים וגבינות איכותיות, אפשר לשלב מארז של חאודה הולנדית צעירה עם גבינת פרמז’ן מיושנת עשירה, חמאת כמהין מענגת, גבינה כחולה חריפה, גבינה קשה לפינוק, פטה יוונית קלאסית ובוש עזים פראית- לחוות את הכל בלי לוותר על שום דבר. נשמע מושלם.

בחירת גבינה זו חוויה קולינרית

לא תאמינו לאן גבינה איכותית יכולה להטיס אתכם. לפעמים כדי להרגיש באירופה מספיקה חתיכת גבינה איכותית לתוך הפה ואנחנו כבר מרגישים טיול רומנטי ברחבי אירופה. אז כדי לחוות טיול קולינרי מהפנט נציע לכם לבחור במארז הגבינות הפופולריות והאהובות ביותר ביבשת המרהיבה הזאת. כל גבינה והתרבות שהיא מביאה איתה- גבינה בשלה יוקרתית מצרפת, צ'דר מיושנת איכותית מבריטניה, מנצ’יגו מלה מנצ’ה מספרד, פטה עשירה מאיי יוון, הגרוייר המלכותית משוויץ, וכמובן איך אפשר בלי החאודה האהובה שלנו מהולנד. לכל אלו, תוסיפו חמאת כמהין ואתם בחו"ל. חוויה קולינרית ותרבותית במגש גבינות, מה עוד צריך?

הבחירה שלנו

עם כל הכבוד למגוון הגדול והמפנק של הגבינות שיש לעולם הזה להציע, בסוף לכל אחד יש את הטופ 5 שלו וטוב שכך.
תשאלו מה הטופ 5 שלנו… נו אנחנו מחכים. אוקיי אז נענה לכם: יוקרתיות ומדוברות, זוכות פרסים ומדליות, קבלו את הטופ 5 שלנו:

גבינה בשלה מובחרת מצרפת, חאודה מיושנת פרימיום מהולנד, תום מחבל הבאסקים, גרוייר יוקרתית – מלכת הגבינות השוויצרית, ומוליטרנו – גבינת כמהין קשה ומיושנת מאיטליה.
כל אחת בנפרד היא קסם ויחד הן גן עדן עלי אדמות. אין פעם אחת שהקומבינציה החושנית והמסעירה הזו לא גרפה התלהבות שיא מכל הנוכחים.
אתם יכולים לספר שאתם הרכבתם את מגש הגבינות הזה לבד, קחו קרדיט של מומחי גבינות, לא נגלה. בתיאבון!

מעוניינים במידע נוסף

דילוג לתוכן