איך להכין אוזני המן כמו בקונדיטוריה?

חג פורים מתקרב ואתם מתים להכין משלוח מנות כמו כולם? אתם מרגישים שלהכין אוזני המן זה מל ומעבר ליכולות שלכם? אנחנו כאן כדי לתקן אתכם וכדי להגיד שאלו כמובן, ממש שטויות. אוזני המן הן בסך הכל עוגיות מבצק פריך המעוצב בצורה קצת אחרת. אנחנו כמובן כאן כדי לתת לכם את הכלים להבין בדיוק איך גם אתם יכולים להכין אוזני המן מושלמים וטעימים להפליא, בלי שום מאמץ. עשר דקות עבודה ואתם כבר שם.

מצרכים:

  • כוס של קמח לבן
  • רבע קפית אפקת אפיה
  • רבע כוס של אבקת סוכר או סוכר לבן. נגיד כאן בסוגריים כי תמיד עדיף אבקת סוכר כדי שהסוכר ייטמע טוב יותר בתוך הבצק.
  • שישים גרם של חמאה רכה בטמפרטורת החדר. אתם יכולים להוציא אותה נגיד רבע שעה לפני הכנת המתכון.
  • חלמון צהוב של ביצה.
  • למילוי אתם יכולים להשתמש בכל מה שאוהבים. החל מממרחים שונים כמו נוטלה, השחר, ממרח תמרים ועוד. אתם גם יכולים ללכת על הגירסא המסורתית ופשוט לשים פרג. גם לשים לב שאתם לא בוחרים מילוי שיש לו נטיה להתנפח בתנור כמו גבינה למשל.

מתכון

לערבב את כל המצרכים של הבצק לכדי בצק אחיד ולרדד על משטח מקומח קצת עם מערוך. אפשר להכניס למקרר מעט אם הבצק מתחמם ואי אפשר לעבוד איתו. לאחר מכן קחו כוס או חורצן של עוגיות וצרו כדורים. הכניסו מעט מהמלית שבחרתם להכניס וסגרו את העוגיות יפה לצורת משולש. חממו מראש תנור למאה מונים מעלות ואפו את העוגיות לעשר דקות בערך. וזה הכל.

זו הזדמנות מצויינת לחבר את הילדים

זו יכולה להיות הזדמנות מדהימה לחבר את הילדים ולצרף אותם לעשיה סביב החג. כך, הילדים יוכלו להביא לחברים שלהם ממש משלוח מנות עשוי בידיהם. אפיית אוזני המן ביחד היא כמובן עוד דרך נהדרת למילוי הזמן, שכן אנחנו יודעים היטב כמה לא התגעגענו כולנו לחופש עבור הילדים. הכנת עוגיות משותפת עם טעם של צחוק וכיף תוך מילוי אוזני המן בכל מיני טעמים מיוחדים, כל אלו הזדמנויות מרגשות שהופכות את הילדים לחלק ממש מהאינטרקציה כולה.

מחפשים עוד מתכונים לכבוד החג? למה אתם מחכים?

לעמוד במטבח לא צריך להיות חלק מתהליך ייסורים בו אתם לא מוצאים את עצמכם. בקלות אפשר להפוך את החוויה מהנה הרבה יותר. אנחנו מציעים לכם כעת ליהנות משורה של מתכונים עבור החג. החל ממיני עוגות ומאפים וכלה באלטרנטיבות נוספות שיהפכו כולם את היום הזה ליום בו ניצחתם ניצחון קטן והצלחתם לעמוד במשימה ולהרים את החג בכוחות עצמכם.
אנחנו נמצאים כאן עם שורה ארוכה של מתכונים להכנה בעשר דקות. כך לא רק שתוכלו להתפאר בכל המאפים ודברי המאכל שהצלחתם להכין בכוחות עצמכם. אלא שברגע בו אתם בוחרים לעבוד ולנהל את המטבח לבד, באופן טבעי אתם יכולים לדאוג גם לתזונה שלכם בצורה פשוט הרבה יותר טובה. אז אנחנו כאן, מחכים לכם ומה איתכם?

אולי יעניין אתכם לקרוא עוד על קורס קונדיטוריה ואפייה

מעוניינים במידע נוסף

דילוג לתוכן