מתכונים מיוחדים על גריל גז

עשיתם את הצעד לשיפור משמעותי של כל המנות הביתיות שלכם וקניתם גריל גז- יפה! צעד חכם.
אז מה עושים איתו עכשיו? אנחנו כבר חשבנו בשבילכם 2 צעדים קדימה וריכזנו לכם את 4 סוגים של משפחות של מתכונים ביתיים, מוצלחים ואפילו מיוחדים, שנועדו לגריל הגז החדש שלכם. תעלו על סינרים- מתחילים:

מתכונים מיוחדים על גריל גז

1. גריל גז הוא מכשיר פופולרי בקרב חובבי הבשר ובצדק. איכויות הצלייה של גריל הגז הן גבוהות, הוא לא דורש סרבול, התעסקות ולכלוך של גריל פחמים והוא מאוד נוח לתפעול. צלייה על גריל היא חוויה קולינרית מהטובות שיש, הארומה שנוצרת בבשר ומתפרצת בפה בכל ביס וביס היא דבר שאין לא תחליף וטוב שכך. המבורגר, קבב, סטייק, פרגיות, חזה עוף- כל מה שהקצב מציע לכם, עובד על גריל גז. תתבלו, תשרו במרינדה או תשימו ככה נקי על הגריל, זה יצא מעדן, בהבטחה.

2. נניח לבשר בצד ונתן במה גם לצד הצמחוני באוכלוסייה שגדל מיום ליום בממדי ענק. כל מה קשור בתחליפי בשר: טופו, סייטן, ביונד, סויה ושות'- עובד מעולה על גריל גז! לא לפחד לקחת שיפוד ולתקוע ברוחב לב מה שתרצו ואם בא לכם להוסיף שאר ירקות, מה טוב. גריל הגז לוקח את חווית העל האש הצמחונית לרמה אחרת שתהפוך גם קרניבורים אדוקים לסועדים מרוצים. בתואר השיפוד הצמחוני חביב הקהל זוכה שיפוד הטופו-עגבנייה-בצל-בטטה שזכה לשבחים רבים מצד כל צמחוני שהכרנו וגם כאלו שלא. ממליצים בחום (של גריל גז כמובן).

3. פחמימות על הגז הן דבר שלא יסולא בפז. פיצות, פיתות, פוקאצ'ות וכל בצק חמים שמתחיל באות פ' ישתלב פה נהדר. רמת מורכבות: גן חובה. אין צורך ביותר מקמח וזוג ידיים לשות כדי ליצור ארוחה איטלקית שלא תבייש שום מסעדן ברומא. מאפים וגריל גז הם שילוב אחד מהמוצלחים ביותר בעולם האוכל בזכות הפשטות ובייחוד של הטעם הטאבוני המעושן והאותנטי ששום תנור ביתי לא יכול לספק. לא חייבים להישאר רק בתחום המאפים, אפשר לשלב גם בצק עם בשר (בורקס בשר, עראיס, פאי רועים) בצק עם גבינה (סמבוסק, כופתאות) או אפילו קינוחים (פאי, מאפים מתוקים). תתפרעו.

4. אמנם הזכרנו אותם בסעיף תחליפי הבשר, אבל הם עובדים בהרמוניה כל כך טובה על גריל הגז שהיינו חייבים לתת להם סעיף משלהם- ירקות. ירקות שורש, ירקות חיים, ירקות אדומים או ירוקים, כל ירק מתקבל ביתר ברכה על גריל הגז. ברמה שילדים טורפים את שיפודי הירקות, עד כדי כך. אנחנו יודעים שהכותרת הבטיחה 'מתכונים מיוחדים' אבל כשמדובר בירקות אין צורך במניירות. קחו ירקות ב4 צבעים, שפדו אותם, קצת שמן זית, מלח, פלפל- וכל השאר היסטוריה.
לסיכום, לכו למקרר, תוציאו מה שיש ותתחילו לצלות על גריל גז. עד כדי כך יודעים כמה הוא טוב. בתיאבון!

מעוניינים במידע נוסף

דילוג לתוכן